Привіт

Колеса крутяться, дорога біжить, а навкруги відкривається цілий світ

середа, 30 травня 2012 р.

Сонячна Болгарія-чому відпочинок саме там

    У цьому році було вирішено їхати у відпустку на автомобілі. Літо, сонце, не дістає тільки води. Отже, вирушаємо на море у сонячну Болгарію. Особисто я дуже полюбляю цю країну. Це вже буде четвертий мій туди візит. Болгари дуже доброзичливі люди. Вони у всьому намагаються догодити туристам, оскільки саме туризм на побережжі у маленьких містах являється основним заробітком на рік. Для болгарських жінок особливо роботи у селах немає, до великих міст далеко. Чоловіки йдуть на холодні сезони в море. І всі вони цілком розуміють, що якщо туристу сподобається цього разу, то на наступний рік у нього так само виникне бажання приїхати знову туди, де раді його бачити, де люди посміхаються,  де намагаються зробити відпочинок туриста комфортним , незалежно від того, чи це приватна садиба чи готель. Ми особисто були у готелі в Кранево і в приватному секторі в Обзорі. Мене дуже здивувало, коли господар садиби виїхав сам до автобуса, зустрів, завіз до будинку на машині, не беручи за це ні копійки. Коли я відпочивала одна з дитиною, господарі зі своєю їжею приходили до мене на кухню, накривали вечерю, щоб ми не сиділи самі, так само запрошували до себе на гостину. Болгарські діти бавилися з моєю на той час шестирічною донькою, хоча вони розмовляли різними мовами. Напевно тут справа не тільки в просуванні туризму. Напевно болгари є самі по собі ось такими: відкритими і щирими. Мій досвід поїздок за кордоном не дуже великий. Але на разі Болгарія по гостинності на першому місці.

Немає коментарів:

Дописати коментар